KÄYTÄ ALEKOODI LAURAS22 -(15% norm.hintaisista)

Rakenna tunnelma kuin ravintolassa. Tervetuloa!

Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan yleiset tilaus- ja toimitusehdot | kuluttajille.eahlstrom.fi

päivitetty 14.1.2022

Kuluttajille.eahlstrom.fi on E.Ahlström Oy:n (Y2570110-2) ylläpitämä verkkopalvelu ja verkkokauppa, jossa tuotteiden myyjänä on E.Ahlström Oy. Seuraavia tilaus- ja toimitusehtoja sovelletaan E.Ahlström Oy:n ja sen kuluttaja-asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

E.Ahlström Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä tilaus- ja toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia, kuluttajille.eahlstrom.fi-sivustolla kulloinkin näkyvissä olevia, tilaus- ja toimitusehtoja. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan, ellei laissa ole toisin määrätty.

E.Ahlström Oy myy verkkokaupan kautta tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille (kuluttaja-asiakas). Kuluttajakaupassa tuotteet tilataan ostoskorin kautta. Voit aina seurata ostoskoriisi kertyneitä ostoksia sivuston oikeassa ylälaidassa olevan ostoskori-napin kautta. Kaikki sivustolla näkyvät hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

Ostoksia voit tehdä joko rekisteröitymättä tai rekisteröitymällä E.Ahlström Oy:n asiakkaaksi. Rekisteröitymällä voit seurata edellisiä tilauksiasi tilitietojesi kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, niiden hinnat sekä lähetyskulut. Tilaus edellyttää aina voimassa olevan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

HINNAT JA SELVÄT HINTAVIRHEET

Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Tuotteiden hinnat esitetään verollisena (Alv 24 %). Tilauksen loppusummassa veron määrä ja lopullinen verollinen hinta on esitetty erikseen.

Tuotteen myyjä pidättää oikeuden perua tilauksen, mikäli kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe. Tällä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa niin, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen tavanomaisesta hintatasosta, ja että keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen kyseessä olevan virhe. Selvänä hintavirheenä pidettäisiin esimerkiksi sitä, että tuotteen hinta on 0,00 euroa tai jos satojen eurojen arvoisen tuotteen hinnaksi on näytetty niin alhainen hinta, että sitä voidaan yleisen käsityksen mukaan pitää virheellisenä.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Kuluttajille.eahlstrom.fi–verkkokaupassa on valittavana seuraavat maksutavat Paytrailin toteuttamana:

Pankkimaksut
Luottokorttimaksut
Mobiilimaksutavat

Voit lukea lisää Paytrailista täällä


TOIMITUS JA TOIMITUSKULUT

E.Ahlström toimittaa kuluttajille.eahlstrom.fi-verkkokaupan tilauksia vain Suomeen.

- VARASTOTUOTTEIDEN TOIMITTAMINEN

Tilauksen toimitusaika on pääsääntöisesti 3-5 arkipäivää. Ruuhka-aikaan tilausten käsittely- ja toimitusajat saattavat olla pidemmät. Lähetämme kaikki tilaamasi tuotteet lähtökohtaisesti samanaikaisesti, ellei kanssasi ole muuta sovittu. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

- TILAUSTUOTTEIDEN TOIMITTAMINEN

Mikäli tilauksella on tilaustuotteita, toimitamme tilaustuotteet heti kun ne ovat saapuneet varastoomme, ilman erillistä ilmoitusta. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Jos olet ostanut varastotuotteita enemmän kuin mitä varastossa on, toimitamme varastossa olevat tuotteet sinulle 3-5 arkipäivän kuluessa ja loput tuotteet ilman erillistä ilmoitusta, kun ne saapuvat varastoomme. Saat arvioidusta toimitusajasta erikseen tiedon. Tilauksella jälkitoimitukseen jääneiden tuotteiden toimittamisesta ei tule erillistä toimituskulua.

- KULJETUSKUMPPANI

Toimitamme tilatut tuotteet kulloisenkin kuljetuskumppanimme (nyt DB Schenker) välityksellä valitsemaasi noutopisteeseen Suomessa. Mikäli tilaustasi ei voida toimittaa valitsemaasi noutopisteeseen (esim. pakkaukseen koon tai painon takia), vaihdamme toimitustavan jakelutoimitukseksi tilaajan osoitteeseen.

Toimituskulu DB Schenker noutopisteeseen on 6,20 €.


HUOMAUTUKSET

Yksityisasiakkaan on toimituksen vastaanotettuaan tarkastettava tavaran kunto ja lähetyksen oikeellisuus. Mahdolliset huomautukset tavaran laadusta, virheellisestä toimituksesta tai muista epäkohdista on esitettävä viipymättä E.Ahlström Oy:n asiakaspalveluun puh. 010 3495 100 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@eahlstrom.fi.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, tee siitä välittömästi vahinkoilmoitus siihen noutopisteeseen, josta olet lähetyksen hakenut, tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä DB Schenkerin asiakaspalveluun.


TUOTTEIDEN VAIHTO JA PALAUTUS

Yksityisasiakkaillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus. Sovi vaihdosta tai palautuksesta etukäteen sähköpostitse asiakaspalvelu@eahlstrom.fi merkitsemällä aihekenttään sanan PALAUTUS ja tilausnumero. Liitä palautettavan lähetyksen mukaan seuraavat tiedot: tilausnumero, tilaajan nimi, toimitusosoite ja puhelinnumero, mistä sinut tavoittaa arkipäivisin 08.00-16.00

Palautus on tehtävä 30 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. E.Ahlström perii palautuksen kuljetuksesta syntyvät kustannukset. Tämä kuljetuskulu vähennetään rahapalautuksen summasta. Palautuskulu on 6,00 €/ lähetys Schenker noutopisteen kautta palautettuna. Myyjä ei palauta toimituksesta mahdollisesti maksettua rahtikulua.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Palautusohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä.

Noutamattomasta, palautuvasta lähetyksestä, josta E.Ahlströmille ei ole ilmoitettu, perimme palautusmaksun 6,00 € / lähetys. Maksu vähennetään palautettavasta hyvityssummasta.


OMISTUSOIKEUDET, VASTUU JA TAKUU

Tavara siirtyy tilaajan omaisuudeksi, kun se on kokonaisuudessaan maksettu. Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä asiakkaalle. Myyjä ei vastaa yksityisasiakkaalle tavaran virheen tai viivästyksen aiheuttamasta välillisestä vahingosta. Myyjän vastuu on kaikissa tapauksissa rajoitettu enimmillään myydyn tavaran arvoon. Yksityisasiakkaan ostamilla tuotteilla on valmistajan myöntämät takuuehdot. Takuun voimassaolo alkaa ostopäivästä.


YLIVOIMAINEN ESTE (FORCE MAJEUR)

Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa myyjän noudattamasta sovittua toimitusaikaa. Myyjällä ei ole velvollisuutta korvata asiakkaan vahinkoa, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä johtuvasta viivästyksestä tai toimituksen estymisestä.


RIITAKYSYMYKSET

Myyjä vastaa tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Toggle Nav
Ostoskori